2009!

Vilket jäkla år det har varit. Det har nog vart det år som har förändrat mitt liv mest. Det här året har jag varit gravid i nio månader och fått barn, gått i genom livsombytande ögonblick då Juline föddes, vant mig och anpassat mig efter och sitter här lyckligare än någonsin.
Visst finns det alltid saker som man skulle vilja ha bättre av, pengar städning och andra ovisentliga saker. jag har en karl som älskar mig och jag honom.
Jag har ett friskt barn som utvecklas mer och mer för varje dag som går, och ett annat monster som inte är riktigt mitt, men jag behandlar inte honom annorlunda för det.
Jag älskar Liam nå otroligt.

2009, som sagt vilket jäkla år!

Nu tänker jag börja göra mig klar för kvällen och sedan bär det av till syster med familj.
Jag ångrar ingenting som har hänt detta år, och jag skulle nog inte göra någonting annorlunda!

Nu tänker jag skriva ett stort tack här till alla som gör min vardag och mitt liv ljusare och mer behagligt!
Juline Cerny
Liam Cerny
Robert Cerny
Frida Kraft + familj
Helena Johansson + familj
Johanna Francés
Hanna Uurinmäki ´
Karin Nyman + familj  
Ann-Sofie Eriksson + familj
Ida Jensen
Sandra Jägeving + familj
Andrea Kochevar

Och massa andra runt omkring!

Ebba Juline Mary Cerny 2009-09-13 10.05
3298gram och 50cm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0