Jag kommer nog vara lite off

Dom närmaste dagarna, imorgon flyr vi fältet och bosätter oss hos Roberts föräldrar ett par dagar, vet då ej hur mycket tid vid datorn man kommer få eller om man ens har tillgång till den.

Nu sitter Robert på en stol mitt i vardagsrummet och jag trängs i soffan med en driljon prylar, måste ju ha allt i mitten så gubbarna kan röra sig här inne. Så nu ser mitt hem verkligen ut som ett helvete.

Vi var iallafall och storhandlade idag massa massa mat vart det, och andra onyttigheter.
Juline somnade för ca en timme sedan och jag hoppas innerligt att hon sover hela natten inatt också :) Har jag berättat att hon har börja gjort det?
Hon vaknar visserligen och vill ha mat, men somnar alltid om direkt och sover till ca åtta. kanske hur skönt som helst ska jag medge, om ett par veckor kanske man är människa igen och orkar ta tag i sig själv.
Jag har nämligen sagt att efter jul ska jag börja träna (jag vill skriva banta, men alla skulle reagera då) så jag skriver träna ;)
Jag mår inte bra av att se mig i spegeln längre, det är inte jag!
Så ni kommer nog få följa min hårda kamp mot sötsaker, hamburgare och godis och mina vänner, det kommer bli blod svett och tårar.

Men nu tänker jag ta min "bebismamma" kropp till sängen. 
Jag skriver om jag får läge och uppdaterar er om allt runt omkring :) 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejhej, jag hade inte hunnit med de tyvärr.. det var en rolig med vädligt stressfylld lördag! Men det är knappt en månad till jag kommer hem igen och då hinner jag med er massvis :) Har ni det bra då? <3

2009-12-07 @ 11:19:34
URL: http://johannafrances.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Då är det du som bjuder hem på kaffe & kaka igen sen när lägenheten är klar ? :D

2009-12-07 @ 22:37:08
URL: http://empan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0