Nu ska det bli ordning och reda igen!

Nu är jag hemma, eller det har jag varit sen i torsdags men jag kan ju säga att vi kastades in i nya problem.
Juline har ju vart duktig och inte krånglat på en månad, så hon kände att det var dax igen.
Natten mellan torsdag och fredag vaknar jag av att hon ligger och kräks i sömnen, Rusar upp.
Senare får hon mat igen och somnar om som att ingenting har hänt, vaknar ca två timmar senare av samma sak.
Börjar fundera.
Dagen flyter på tills omkring tre då kommer det världens spya igen, förstår inte var allt kommer ifrån, så då beslutar vi oss för att ringa sjukvårdsrådgivningen.
Dom tror att hon har magsjuka, men tycker att det är underligt att ingen av oss andra är sjuk så vi skulle avvakta tills på lördag.
Hon fortsätter och Robert ringer åter igen på lördag, då skulle vi komma in med henne omedelbart pga av uttorkningsrisken.
Väl inne så är Juline som hon har vart hemma, sprattlar är glad och har inte ett bekymmer i världen. Läkarn undersöker henne och tar lite prover.
Tydligen så har hon nå sorts magvirus, vi fick åka hem med order om att ge henne 60 var fjärde timme för att vänja magen igen.
Och för er som har barn, så förstår ni att 60 var fjärde timme är inte så roligt för oss andra!

Nu ger jag henne ca 100 var fjärde timme och hon har behållt det sen igår kväll så jag hoppas innerligt att det är på väg åt rätt håll.
Robert har haft tur som har jobbat hela helgen säger jag bara :)

Men annars, Radhuset är hur fint som helst och jag kunde inte vara nöjdare. Det är precis som vi vill ha det, jag var lite skeptisk åt köket i början men nu har jag vant mig vid det också.

Skriver lite mer under dagen. Nu ska min karl upp!

Är dom inte söta så säg :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbigt att mata var 4:e timme? tänkt då å ha två som vill ha mat sammtidigt var 4:e timme varje dag.. men dom sover ju snäll om nätterna men ändå, de va ju en tid dom skulle ha var 3:e timme utan att dom vaknade så man lära väcka dom för att dom skulle äta..

2009-12-14 @ 16:17:46
Postat av: Emelie

uppdatera!!!!

2009-12-29 @ 14:02:57
URL: http://empan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0