Stilla natt, heliga natt

Allt är frid stjärnan blid
Skiner på barnet i stallets strå
Och de vakande fromma två
Kristus till jorden är kommen
Oss är en frälsare född...

Tänker börja det här inlägget irriterad iaf, MTV har fått för sig att köra nå jäkla brittan spears maraton pga av att hon fyller år eller nåskit. INTE OKEY!
Jag klev upp med Liam imorse, när jag kommer hem från dagis ligger jullan och sprattlar och skrattar i sängen brevid sin toksovande fader, vi gick ner istället hon och jag.
Nu har hon kastat in handduken för förmiddags vila just pga brittan.


vad har hänt mer? JO, målarn ringde igår så nu ska här börja rustas på torsdag redan, känns hur jäkla härligt som helst och få allt klart till jul också, lite mindre trevligt att plocka hela huset till mitten och plocka ner från väggarna, men vad gör man inte? :)
Vi ska förmodligen sova nere hos Roberts föräldrar ett par dagar så vi slipper leva i allt slipdamm och annat målarskit, speciellt jullan.

Vi var på bvc igår också, Juline väger nu 5930gram och är 60,5cm lång.
så 2600gram och 10,5cm längre sedan födseln, det tycker inte jag är så illa pinkat :)

Jag är totalt värdelös på att knäppa när hon skrattar och ler, antingen blir dom toksuddig, eller så hinner hon reagera på blixten och slutar.. eller så är jag för upptagen med att roa henne så jag inte knäpper nå kort. Men det här vart någorlunda iaf:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0