Ja, jag är Sveriges värsta bloggare!

Hej :)
Inleder lite fint här med att säga förlåt över min frånvaro, men grejen är att jag hittar inte min kabel till kameran, och det är mycket roligare att skriva när man har bilder att visa till, annars blir det så opersonliget eller vad man säger.
Sen jobbar jag en heldel nu också, lunkar omkring på jobbet med magen och donar, men jag gnäller inte pengarna rullar in :)

Kan ju iaf berätta om idag, då började vi med att åka in och gratulera Sandra som fyller 21 idag :)
Sen vart det världens åskväder och jag var lagom hysterisk, och det kände såklart Fjunis av så h*n vart uppstressad också, det var bara att sätta sig ner och försöka komma till sunt förnuft.
Efter det sprang jag och Robert ut i ovädret för jag skulle till jobbet och Liam hämtas ifrån Linda.
Och nu sitter jag där och har lite rast innan man ska ta tag i kvälls bestyren :)

Men en sak lovar jag, att när jag hittar kabeln och inte är lika dålig som människa som nu, så ska ni få en ordentlig uppdatering :)

Ditt barn är nu ca 25 cm långt från huvud till stjärt och vikten ca 1,2 kg. Det utvecklas och växer mycket snabbt nu. Lungorna är så pass färdigutvecklade att det klarar av att andas luft, men om barnet skulle födas så skulle hon eller han ändå behöva hjälp med andningen
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0