Barnkalas och Myggfest!

Godkväll!
Nu har jag nyss klampat innan för dörrarna för att finna min katt nerkladdad i vax!!!
Roberts käre vän hade tydligen lämnat burken öppen och kvar framme när vi åkte härifrån så jag har fått tvättat bas, tur nog var det mest på ena tassen och lite vid nosen. Han är ej lycklig på mig nu!

Annars har min dag varit ganska full av aktiviteter, Vaknade och gav min karl frukost på sängen, tyckte att de kunde han vara värd. Sen åkte vi till Sandviken för att slänga det sista av skräpet och ta med oss lite grejer, Efter det var det hämtning av Liam och iväg till Karin, plockade upp henne och Bettan och sen till Annso för där fyllde minsan Melle 2år :) Han lycklig som aldrig förr och bra speedad av allt folk, Det var pissvarmt men gott fika och trevligt sällskap så då ska man inte gnälla..
Efter det var det tänkt att vi skulle till Syster för att gratta henne också, men vi tar det imorgon ist när vi har mer tid, så vi for raka vägen till Kungsgården där var alkoholintaget redan i full gång och Robert var inte seg med att hänga på, Jag har nog mest suttit och fnittarat åt de mest ologiska diskutionerna och viftat bort mygg.

Nu har jag dumpat av karl i Sandviken för han skulle springa omkring där med sina kamrater, och jag är trött och ska hämta Liam tidigt imorgon, så jag tänker äta min kalla hamburgare och sen snussa kudde.
Men Sköt om er!

<-- Melvin på min, roberts,karins och bibbis present :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0