Upptag av bloggande! :)

Hej!
Gud jag känner att jag nu är en så pass utråkad person så jag tänker tamme tusan börja skriva här igen.
Det har hänt en hel del kan jag tala om sen jag skrev sist, eller sen någon läste vad jag skrev sist :p

Jag och min käre sambo, även kallad Robert har i alla fal tagit vårat pick och pack (+Liam) till Forsbacka igen, det pga av att jag chockerande nog är gravid, (får inte säga på smällen för Robert) det har ju jag visserligen vetat om länge, men nu är det liksom öppet för omvärlden också, inte så lätt att dölja längre heller för den delen :)

I allafall så kände jag att det skulle bli för mycket för mig att åka med Liam till dagis och ett ny föttbarn på bussen fram och tillbaka till Forsbacka var och vannan dag, + att våran ekonomi blir sämre när jag går hem.

Nu sitter jag och försöker få upp bilder från min telefon till datorn, vilket inte verkar vilja fungera sen håller jag även på kokar potatis, för jag och Liam ska äta det och fiskbullar om en stund.
HA, det fungerade !

Men nu ska jag sätta fart med matlagandet och donandet, för vi ska minsan iväg och leka med Annso och Melle innan läggdags också. Take Care!

Btw, Jag har hört att det ska vara populärt med magbilder ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0