Familjen Ljushuvud

Jag tackar skaparna till miniform droppar, de har räddat min psykiska hälsa. Vi började ge det till Juline igår och hon reagerade direkt. Hon har börja fisit mycket mer också vilket jag anser vara en bra sak, då kommer ju luften ut istället för att den ligger kvar i henne och gör ont.
Idag har hon iallafall valt att sova ikapp det hon har missat dom senaste dagarna, har endast vart vaken mellan ett och tre och sen mellan fyra och sex. Men jag känner att jag tänker låta henne sova, Det måste ju ta på henne också att skrika hela nätterna.

Snart ska min kära sambo åka iväg och jobba, börjar 22 så jag och Liam har bestämt att vi ska ha myskväll med godis.
Jag och Robert har blivit idiot förklarade två gånger också, och det är ganska pinsamt.
Vi köpte ju ny bil i våras, och nu hade vi börja fundera hur mycket vi betalt av och hur mycket det var kvar, så vi frågade hans pappa om han viste hur vi kunde få reda på det eftersom han köpte bil samtidigt.
Han tittade på oss väldigt frågande och sa sedan åt oss att vända på pappret.
Vi har alltså i ett halvår funderat, och varje månad har det stått på baksidan av räkningen.

Sen för typ en kvart sedan kom vi på att vi alltid har tittat på hallonbåtar från fel håll, De är ju till och med urholkade åt de hållet de ska vara..
Inte direkt två Einsteins, Jag tycker nästan synd om Liam och Juline som lär växa upp tillsammans med oss ljushuven :D

Morgondagen då, Jag har bjudit in Familjen Kraft/Broberg hit på middag och inviga vårat nya spel dom kommer och jag ska göra Moussaka har jag tänkt, så jag, Liam och Juline ska väl iväg och handla till det imorgon när vi vaknat och gjort oss klar, vilket nuförtiden kan ta hela förmiddan.. ;p


Ska jag vara ärlig saknar jag faktiskt min mage, Lite men bara lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0