Familjen Vaccin!

Nu har vi vart iväg hela högen till BVC, Liam skulle nämligen få sin spruta idag, Jag har nog aldrig varit så imponerad av ett barn förr, han gjorde inte en min. Satt där snäll och glad medans sköterskan stack honom, det var nog mer jobbigt för mig skulle jag tro.
Efter det så kunde jag inte låta bli och fråga om dom kunde vaccinera Robert också och det gjorde dom glädjeligen.
Frågade även om det var sant att dom skulle sänka åldern ner till tre månader men det viste dom ingenting om, så då tog jag beslutet att även vaccinera mig så jag inte kan dra hem något skit till lilla fröken.

För tillfället nu så har vi inte fått några större biverkningar, eller inte jag iaf Liam sa när jag nattade honom att det gjorde lite ont i armen, och jag hoppas så innerligt att det inte blir värre än så.
Robert har även ont i armen och påstår nu att han har feber, vilket jag inte tror, han mest är lite mjäkig min karl ;p

Imorgon blir det en stressig dag, eller egentligen inte för vanligt folk, men för mig som är van vid att ha noll saker att göra och nu ha typ tre och under tidspress.
Först och främst ska vi ta oss till köpis för att inhandla present åt Per och sen in på Coop och köpa en kalas klänning åt Juline, Systemet står även på listan :)
Allt detta ska hinnas med innan klockan 14.00 för då ska jag börja springa i tvättstugan, vilket verkligen är behövligt då tvätthögarna här är för pinsama att prata om.
Sen ska jag även hinna städa grundligt för att kunna imponera på mamma när hon ska vara här på lördag, vill ju inte att hon ska behöva mötas av en soptipp när hon är snäll och sitter barnvakt så vi får roa oss.

Nu tror jag faktiskt vi ska förflytta oss till sängen, för Juline har somnat och sover nog ett par timmar nu innan hon ska ha mat igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0