Internet och Despo, mmh gotta!

Jo nu var det ett tag sedan jag skrev, och anledningen är den att jag helt enkelt inte har haft internet, Vi flyttade i fredags vilket var mer kaos än jag någonsin kunde föreställa mig. Det tog hela jäkla dagen att ta sig in i radhuset, och sedan ägnades helgen till att packa upp en heldel.
Sen på lördagskvällen hade jag även barnvakt i mer än en timme, vilket var skönt samtidigt som jag var på helspänn hela kvällen.

Annsos halloweenfest var iaf hur trevlig som helst kvällen fick dock ett väldigt oväntat slut, men jag var nöjd och belåten!

Juline växer så det är inte klokt, och det är väldigt bra för mitt psyke.
Nu sitter jag coh halv skriver samtidgt som despo är på och Robert pratar i bakrunden, jag har nämligen vart och lånat internet av Annso så båda två är ganska taggade på att ha datorn, men hämtarn börjar och jag tänker sega ut på det bra länge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0