Jag såg en stjärna falla

det var inatt när alla sov
jag tror jag önskade
att du var nära

för en minut sen brann den
för en sekund sen försvann den
det var det bara jag som såg

Tror ni jag kan få in en sång i början av varje inlägg hela julen? :)

Idag har vi inte alls gjort mycket, jag har knappt kommit ur pyjamasen känns det som. Karin kom förbi vid lunch och drack kaffe och snackade skit. Satt även och tittade efter jobb, vilket påminner om mig att jag ska gå in och söka ett.
Robert har nämligen sagt att han vill vara hemma och vara pappaledig så jag tänkte börja jobba lite iaf, inte mycket för då kan jag missa så mycket med min älskade tjej, det är ju nu i början som man lägger märke till allt och hon gör dom stora framstegen.

Man uppskattar det minsta leéndet, eller att hon verkligen har börjat följa med blicken. Vi har även vart duktig och köpt en bok åt henne så som vi faktiskt skriver flitigt i. eller jag iaf, tjatar även på Robert att han ska vara duktig.

Imorgon kommer bli än jobbig dag, först ska Liam in till Gävle för han ska åka till Stockholm, sen kommer Robert hem då är det bara två timmar kvar till bvc, efter det skulle min kära stora syster Helena komma med köksbordet som vi ska få, kan inte berätta nog om hur lycklig jag är över att få ett nytt bort.
Glasbord var inte den brightsaste idé vi har haft faktiskt, Hon ska även få en kopp kaffe och nån kaka hade jag tänkt :)
Efter det ska Robert in till arbetsförmedligen, lämna redovisnignen och hämta Liam. Ett jäkla åkande helt enkelt, för honom :D

Nu ska jag dona lite i köket och sedan busa med Juline :)
Uppdaterar imorgon om den nya vikten och längden.

Lillskruttan :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gammal är Liam nu ?:)

2009-12-01 @ 23:03:50
Postat av: Anonym

Liam fyllde fem nu i november.. :)

2009-12-02 @ 22:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0