Jag undrar..

Jag har många runt omkring mig som också nyss har fått barn, eller inom året iaf. Jag följer deras bloggar väldigt flitigt och läser om allt, Jag har iallafall insett att dom antingen inte vill vara lika öppen som jag, eller så är deras bebisar en dans på rosor.
Juline har verkligen prövat min kärlek nu det senaste dygnet, och tur är väl det att jag älskar henne så innerligt. Sen klockan tolv igår natt har hon sovit åtta timmar, och enligt vad jag läser är det ca vad hon ska vara vaken. Vilket i min värld betyder att hon sovit på tok för lite!
Vilket märks på hennes humör, Jag vet inte om hon har en släng av kolik också, det är väldigt svårt att avgöra, eftersom hon var snäll idag när hon faktiskt sovit två timmar i streck.

Hur som helst jag har inte gjort mycket idag, orkade inte som sagt inte ens hämta Liam från dagis, det gjorde matte och dom kom hit, jag lagade mat medans matte underhöll jullan och pratade massa strunt.
Den idioten smakade även på min bröstmjölk, haha en ordentlig tesked. Han tyckte nog inte att det var så pjokigt.

 
Jullan kan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0