Jul och allt där till..

Jag kan inte komma på ett år då jag inte har uppskattat att julen ska komma, Jag ser alltid fram emot den som ingenting annat med alla upplysta fönster, pynt och allt annat där till.
Och det gör jag i år också, men jag förstår inte hur jag ska hinna med allt jag vill göra. Jag vill hinna baka lussekatter,peppakakor även ge mig på att försöka tycka om glögg.
Jag vill hinna plocka fram alla tomtar, storstäda och stå i timmar och bara glo på granen för att kunna vika ut grenarna rätt och få ljusen att sitta perfekt.
Men hur ska jag lyckas med allt detta? och framför allt hur ska jag få ihop orken.

Det som jag nog vill allra allra mest just nu är nog att slippa detta regn, få snö så det blir ljust om dagarna, nu vet jag att solen skiner idag, men jag tänker inte ha några störr förhoppningar på att den är här för att stanna, kanske det skulle göra att orken kommer tillbaka?
Juline sover om nätterna, så jag kan inte skylla på det heller och hon sover nu också, men jag vill inte ligga och sova hela dagarna, jag vill hinna göra saker.
Så vad har jag åstakommit idag? INTE ETT JÄVLA SKIT, jag har suttit framför den här burken sen jag lämnade Liam på dagis.

Ett jävligt plottrigt inlägg men behövde skita ur mig klagan.

Pappa och Nova förra julen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0