Nu blir det fredags myyys.

Dagen idag vart inte riktigt som vi tänkt oss, vi valde att ta sovmorgon och en lång en sådan vart det också, tror inte jag kom ur sängen förens halv tolv :o .. Liam var redan uppe och så var Robert.
Började stressa som sören pågrund av allt som skulle uträttas på köpis.
Robert går för att hämta bilen och köra fram den, kommer tillbaka 3 minuter senare. Vi har punka, Robert är på piss humör och går endast omkring och svär, jag står där med en trampande Liam och en gnällig Juline.

Det hela slutade iallafall med att vi fick låna Hanna och Alex bil för att ta oss till köpis uträttade det vi skulle och sen hem igen, för Annso och Magnus behövde fem minuters barnvakt.
Robert fick sitta där och jag började springa i tvättstugan, det var ledigt efter våran tid också så jag har fortsatt tills nu, så nu finns det inte ett smutsigt klädesplagg i hela detta radhus.

Morgondagen börjar närma sig med stormsteg, och med det kommer även nerverna.. Kommer verkligen mamma klara av det här, att vara vaken halva natten och sedan upp med dom andra små.
Jag hoppas hoppas allt kommer gå bra.

Juline har haft en sovar dag idag eller har väl vart vaken ca fem timmar under dagen, nu ligger hon och pressar fram fisar så det är nog blöjbyte på gång :)

Min älskade karl har även gjort kvällsfika åt oss.

Jag tror han gillar mig :)


Kommentarer
Postat av: Karin

Det var de sötaste mackor jag sett på länge :-)



2009-11-21 @ 09:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0