Nu mina vänner!

Har vi fått internet igen och vardagen känns som vanligt när man kan ha datorn igång och hålla på dona lite om vart annat :)
Dubbel som man är sa jag för ca 10 dagar sen att jag klarade mig bra utan internet, men nu dom senaste dagarna har det vart hemskt, men nuså:)

Vad som har hänt under de senaste veckorn är väl att mitt kära barn har bytt viktklass igen, 5160g vägde hon idag och är 57,5cm lång så växer, det gör hon verkligen.
Sen har även min andra ögonsten gått och fyllt fem år, och vi har fått en hel del information att när man är fem år är man väldigt stor och ska göra som stora pojkar gör.
Vilken i Liams värld är att man ska få vara vaken längre, inte kladda runt munnen när man äter och börja tänka innan man gör saker.
Den sista har jag mycket med att göra också, för ibland kan han göra saker som man inte riktigt förstår, varför ellre hur han över huvudtaget fick tanken för sig.
Men sen är han bara för söt när han kommer en kvart senare och säger - Krillan, vad fin du är i håret.
Och det kan vara exakt vad man behöver ibland, Man känner ju sig inte direkt fager när man springer omkring här dagarna i ända antingen ner kräkt eller ner bajsad.

Robert har även börja jobba mer nu, så man får känna hur det känns att kliva upp på morgonen och göra båda barnen klara för att ta sig iväg till dagis, men det är ganska skönt att få en tidig start på dagen också, annars kan minsan jag och Juline ligga och tröna tills elva om hon tillåter.

Johanna har åkt tillbaka till Norge också, efter ca 2 veckor hemma. Även fast vi kanske inte umgås lika intensivt som förr så saknar jag henne mycket och gillar ordentligt när hon är hemma och lyser upp mina dagar med massa skvaller och flum.
På tal om vänner så har jag just stängt dörren för mina föredetta klasskamrater som har vart och sagt hej, Det var också mysigt så man fick reda på lite hur dom mår och har det.
Emelie bara växer, på ett väldigt bra sätt lär jag säga, sötmagen med en förhoppnings vis väldigt väldigt sötbebis i ;)
Hanna, Sandra och Sara var här dom med och pratade massa strunt, Hanna skulle komma tillbaka imorgonbitti så skulle vi äta frukost tillsammans. thats good shit :)

Rinnsnuva har jag, men för övrigt mår jag bra och trivs kanon bra i radhuset.


På söndag kommer vi vara med i tidnignen, Så höll ögonen öppna :D


Kommentarer
Postat av: Carina

Vilken härlig familj. Ni är för söta.

2009-11-12 @ 19:03:59
Postat av: Emelie

Vilken fin bild :) tack för idag. var jätte trevligt att träffas igen!

2009-11-12 @ 21:03:30
URL: http://empan89.blogg.se/
Postat av: Annso

Fina Familjen :)

2009-11-12 @ 22:37:32
Postat av: Lina

Åh vilken fin bild :)

2009-11-13 @ 00:41:52
URL: http://flasarn.blogg.se/
Postat av: frida w

gud vilken fin bild =)

2009-11-13 @ 17:29:32
Postat av: erika

jätte fin bild! :)

2009-11-13 @ 17:48:36
URL: http://eeriiika.blogg.se/
Postat av: Sara L

Vilken fin bild ! verkligen jättemysig :)

tack för sist, ska messa dig om min tröja nu, hehe. Kram

2009-11-17 @ 19:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0