På lördag blir det biomyyys :D

Jisses vad jag är lycklig. Nu på lördag ska jag gå och få se den efterlängtade new moon.
Har fixat ihop ett gäng barnvakter nu för det behövs ju så Juline får umgås med Karin och Bettan medans Liam får leka rövare med Matte, känns stabilt enligt mig :)

Ikväll ska jag och Juline mysa framför one three hills första avsnitt hade jag tänkt, sen om hon tänker lika dant kan man ju aldrig räkna med, min karl har nämligt farit sin kos till jobbet.
Liam har jag nu lagt eftersom han ska iväg på dagis imorgon, han har inte vart den lättaste att hantera idag, eller vart väldigt utråkad kanske man också kan kalla det.
Men vi hoppas på en bättre dag imorgon, ingenting kan förstöra min lycka just nu :)

Pyttipanna och ägg vad jag har ätit, fast magen börjar kurra efter nå smaskigt nu så funderar på att ställa mig och baka innan serietittande, Juline ligger och sparkar och har sig i vagnen.

HAH, det för mig till en annan historia.
Härom dagen så låg hon och sov i vagnen, så såg jag hur den började gunga och ha sig och ben flög här och där men jag tänkte att jag skulle låta henne vara eftersom hon inte grät.

Sådär låg hon när jag väl gick och tittade, och då la jag henne med skuldrorna på kudden, inte konstigt att vagnen gungade.. söttjejen :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Är det där novas gamla pyamas? tycker jag känner i gen den :P

2009-12-01 @ 00:27:20
Postat av: Petra-

Men hon är ju sååååå fin! Vilket lite charmtroll!

2009-12-18 @ 22:09:36
URL: http://petradaztar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0