Städerska sökes..


Jag håller på att bli tokig på mitt hem, jag plockar och plockar men likt förbannat hittar man en blöja här, lite kläder där glas överallt.
Jag har sagt nu i flera dagar att jag ska dammsuga och damma så det bara är att lägga ut juldukarna och tomtarna men har iaf inte kommit någon vart alls.
Imorse efter jag lämnat Liam på dagis hade jag kunna gjort det, men när jag kom innanför dörren och hör att Juline sover, kunde jag inte låta bli att krypa ner i sängen brevid henne igen.
Somnade ganska fort och vaknar av sms från johanna som säger att hon är påväg, tittar åt höger och möts av ett flinande barn, jag är helt såld.

Kliver upp och Juline inser ganska fort att hon är hungrig, blir ganska kinkig att jag inte gör mat fort nog, äter och blir sen nöjd i BBsittern framför mtv, johanna kommer och säger ganska fort att hon blivit väldigt stor.. mamma stolt :) Vi hinner snacka lite skit innan hon far vidare till nästa bebisbesök.

Ida ringer och säger att hon sitter på bussen, så iväg med oss till köpis för att handla till middan ikväll.
Nu har Ida just åkt och jag har precis fått Juline somnat, och då har hon endast sovit 1,5 timme sen vid tolv. Så jag hoppas hon kanske sover hela natten, med avbrott för mat förstås.

Jag funderar på att titta på the notebook här i min ensamhet, min karl är duktig och jobbar, var mycket gnäll innan han kom iväg men iväg kom han. Han måste skaffa sig ett nytt yrke, jag håller på bli tokig på allt gnäll.

Imorgon ska jag iväg på köpis igen btw, med min kära sandra  :)

Kommentarer
Postat av: Karin

MEN, MEN Då GRÅÅÅÅTER man ju!!



Det är den bästa kärleksfilm jag någonsin sett..



FY satan vad jag grinade!

Första gången en kvart, nästa gång en halvtimme och tredje gången jag såg den började jag nästan grina när jag tryckte på startknappen hahah

2009-11-27 @ 23:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0