Stjärnorna faller i natten nu

himlarna sänker sig ner över jorden
Och när stjärnans bloss tänder sitt ljus hos oss
brinner en låga klar i hela Norden

Julen är här
och lyser frid på jorden
Glädjen är stor
i ett barns klara ögon bor den
Julen är här
i våra mörka länder
Kom, låt oss ta varandras händer
när julen är här











Första advent, jag har äntligen städat så snart när jag får tummen upp ifrån Robert tänker jag börja plocka fram alla min tomtar.. tror han anser att det är förtidigt faktiskt, kan det bli för tidigt?

Dagen har spenderats i Sandviken med julskyltning, ganska lite om du frågar mig allt är ju nere i garaget och det är inte direkt barnvagns vänligt så jag gick nog mest omkring och suckade.
Men Liam och Robert var bra underhållna med alla miljoner lottstånd. Karin och Rebecka var även med dom.
Jag gjorde även som jag lovat och prövade det här med glögg igen, men det är fan inte min sak .. jag tycker det känns som man dricker hår? ..

Nu ska vi snart slänga lilleman i säng och beställa en pizza.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0