11 dagar :)

Hua, nu går det undan här, phft, vem driver jag med. Dagarna rullar i samma mönster, men det passar mig jäkligt bra faktiskt för jag måste erkänna att på topp, det är man inte än iaf.
Min aptit har äntligen börjat komma tillbaka och det resulterar såklart i att jag är piggare och inte ligger som en klubbad säl dagarna i ända.
Idag har jag till och med orkat vart och hälsa på ib och emma en stund, sen tittade jag på när Karin och Robert spelade tvspel. Kramades även med Melvin där en snabbis :)
Min kära Annso hon bara jobbar och jobbar hon, väldigt svår nålig nu för tiden, eller så är det för att jag har mina vilo timmar när hon väl är hemma.

Jag anser att jag och Robert har ett fungerande schema iaf, det är att jag tar nätterna och han pysslar och donar med allt under dagarna, han har lagat mat nu dom senaste dagarna och bråkat med diskmaskin som vägrar diska rent, förra veckan sprang han även i tvättstugan.
Och det är guld värt, för allt här hemma kan ju inte bara stanna upp för att Juline har kommit :)

Imorgon är det fredag, ända jobbigt med den dagen är väl att Robert börjar jobba igen, så han kommer inte ligga på snarka brevid mig..
Ida skulle dock komma ut och hälsa på oss imorgon, det kan ju bli ganska trevligt jag vägrar ju röra på mig så då får folket komma hit.. :)

Men nu ska jag göra klart innan idol, Juline är vaken för den delen också så då vill man vara med och visa upp sig. Btw, Gulsoten är så gott som väck också, hon är fortfarande gul i ögonvitorna men för övrigt ser det bara ut som hon har vart en vecka för länge i turkiet ..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Bortglömd.

2009-09-25 @ 12:48:11
URL: http://ssandrajageving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0