6 dagar..

Det här har nog vart dom mest nervvrakande sex dagarna i mitt liv, jag förstår inte hur man kan komma till världen på det mest smärtfulla sett och sekunden efter har man glömt allting, ingenting känns viktig längre så länge Juline mår bra.
Hon tar upp all min mentala förmåga just nu, jag är skör som ett as och gråter för minsta motgång, men så länge jag har henne Robert och Liam så fixar det sig.

Dom första nätterna var ett helvete, jag kunde inte stänga ögonen, rädd för att hon skulle sluta andas eller för att jag skulle missa något vaket ögonblick med henne.
Hon har även lite gulsot, så det mesta hon gör är att sova och äta, men hon har iaf inte tillräkligt för att behöva "sola" så vi får vara hemma och ta hand om henne själva :)
Vilket jag finner väldigt skönt, samtidigt som det är skrämmande som fan.

Igår var iallafall mamma här och lugnade ner mig lite, man tror på allt så mycket mer när det kommer ifrån mamma, och så hoppas jag min tös också kommer se på saken om ett par år.
Snart kommer även min kära far ifrån bollnäs och ska klämma lite på henne, får hoppas hon vaknar ett ögonblick eller två då, det gjorde hon inte för mamma. ;p

Jag vet inte om ni förstår hur lycklig jag är över Juline, jag tror inte det går att beskriva hur mycket hon gör mig hel och hur mycket jag har längtat att få ha henne hos mig.
Sen måste jag bara berätta att jag hade nog inte klarat dom senaste dagarna utan Robert, han har tagit sådant ansvar för allt, fixat och donat verkligen visat att han kan vill och älskar oss lika mycket..

Nu är det bara kämpandet med att Liam inte ska känna sig utanför och bortglömd, har revolterar bra, mest mot Robert som kämpar och kämpar, vi får se hur länge det håller i sig och att han bara förstår att vi inte älskar honom mindre bara för att Juline är här.

Det är nog en massa drammel mest i detta inlägg, men jag får väl försöka bli klarare och klarare i vad jag skriver med tiden :)
Nu ska jag borsta håret, för jag har vardagslyxat idag, nämligen duschat :D


Några av dom miljoner bilder jag redan knäppt :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis : )

2009-09-19 @ 16:49:48
URL: http://elindoroteaandersson.blogg.se/
Postat av: BREEZY

KOLLA BREEZY.SE FÖR SVERIGES SNYGGASTE BLOGG ;)

2009-09-19 @ 17:11:05
URL: http://www.breezy.se
Postat av: Johanna

Åh va mysigt! :D va glad jag är för din skull hjärtat! :) Länktar tills jag får komma hem och hälsa på er! :) Ta hand om er nu så ses vi om inte så länge. Pusspuss <3 :)

2009-09-19 @ 18:18:47
URL: http://johannafrances.blogg.se/
Postat av: Natha

MEn gud vad söt hon är :')

Ett jättestort grattis till er :)

Kram, Nathalie

2009-09-19 @ 23:43:58
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis till lill tjejen :)

2009-09-20 @ 10:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0