bada bada :)

Phu, jag är helt körd som människa, sitter här nu och vet inte om jag ska fnittra eller skratta åt situvationen, jag är totalt tom i huvudet och säger bara en massa underliga saker som ingen förstår och allt pga trötthet.
Men en jäkla trevlig dag har jag haft iaf :)
Började med att Liam var på bra humör och lät mig och Robert ligga och dra oss i sängen till klockan nio, sen hörde Annso av sig och ansåg att vi måste göra någonting av dagen, så då tog hon jag och Melvin oss till parkbadet för att bada, det var hur mysigt som helst, massa strunt prat och Melvin var nöjd.
Efter det så var det lunch dax på mcdonalds, prövade summer blahaabla, men den smakade ingenting så den tänker jag inte rekomendera >_<
Melvin ville åka lite ruchkarna och det fick han, men hur tänkte dom när de byggde den egentligen? Han ramlade i den och varken jag eller Annso tar oss upp, barnet skriker så tillslut fick jag mosa mig in i röret och klättra två steg så fick jag tag i honom sen, bara rann blod ur näsan på stackars barnet..
Jag hör och häpnas sprang till bilen efter våtservetter medans Annso försökte lugna Melvin, det gick bra och han hanterade det ganska bra, tror han också var mest upprörd över allt blod.

Efter den stressperchen så gick vi in på ica för att handla lite små saker, blev mjölk och bröd typ sånt som man alltid behöver :)
Hem till Annso för kaffe och där joinade Robert och Liam oss också, för jag var snäll nog och köpte mc mat med hem åt dom, som vägrade följa med och bada, töntarna!

Nu sitter jag här och väntar på att min tvkväll ska börja, Robert har jag skickat över till Alex så jag får ha dosan ifred, så han ser jag väl inte förns inatt någon gång, han sa visserligen tio.. men jag tänker inte lita på dom orden :)

EFTERLYSNING OMGÅNG 2:
Nu tycker jag faktiskt att någon som springer här inne ska ta sig i kragen och erbjuda sig att göra om min design, Jag blir tokig snart, och någon måste ju kunna det, eller hur ?  Så kom igen :)

Jag & Robert               Melvin :)                    Annso :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0