BF!!

Nu har jag äntligen fått fingrarna ur arslet och skriva några rader, Det är inte så att mina dagar är helt uppstressade och jag aldrig har tid att sätta mig ner och göra det, det är snarare så att jag börjar, men så kommer någonting imellan och sen glöms det bort.
det är min ursäkt till det hela :)

Annars är det bra med oss, Jag har nästen börja sova lugnt och snällt på nätterna, men än kan jag erkänna att jag är lite hysterisk. men det måste alla vara, och är dom inte det så vet då inte jag vad jag tycker om den saken, det är bara mänskligt!
Vi var på BVC igår och nu har fröken filur börjat växa, 3400gram och 52 cm lång det är 300gram och 2 cm plus på en vecka, det tycker jag är väldigt bra pinkat :)
Robert tycker även att hon börjar bli stabil i huvudet, men det tycker nog inte jag, eller jag vet inte riktigt vad som menas med det riktigt jag tycker hon fortfarande är huuur liten som helst och hur försvarslös och ojojoj :)

Har även fått tillsägelse av moder min att jag måste sluta ställa klockan på nätterna för att ge henne mat, hon tycker att Juline ska få vakna själv och "säga till" att hon vill ha mat, men jag är livrädd att hon ska sova över och typ glömma äta. som sagt, jag är ganska hysterisk av mig..

Men nog om bebisprat, Idag har vi gjort ganska mycket faktiskt, kollat på nya avsnitten Greek, Gossip och Oth sen gick vi igenom en gammal kokbok för att hitta en gryta att laga, iväg till konsum och köpa sakerna till och sedan hämta Liam. Efter det och lagade mat tillsammans alla tre, eller fyra? Juline bidrag med att sova i vagnen brevid :)
Efter det bar det iväg till Annso för att fika och prata lite skit, och nu är vi hemma igen för att invänta Idol och sängen.
Nu ska jag sätta på en film åt Liam och sedan lägga mig i soffan och slappna av i tre minuter...

En med tummen rätt i mun och den andra där vi är lite mindre glad :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0