Då var man hysterisk igen..

Det här inlägget kommer bli ganska vad ska man säga utgivande, så jag varnar känsliga tittare att kanske hoppa över det!!

Natten inatt har för det första vart den värsta hittentills, Jag har sovit max 2 timmar och dom andra legat och gnola och gnällt och haft fruktansvärt ont.. När Robert åkte och jobbade imorse så trodde jag att jag skulle svimma av trötthet, men somnade tack och lov om till ca tio då Robert ringde och väckte mig för att kolla hur det var och så. Jag var bra snurrig men kände ingenting då, så sa att allt var lugnt. Tänkte sova lite till men då började värken komma tillbaka. höll på fram och tillbaka ca 40 minuter, då gav jag upp.
Pratade en snabbis med Annso och vart dit bjuden på kaffe, så jag åt frukost och började lunka.

Var där till ca halv två och snackade en massa skit, och självklart pratade vi om vattnet, jag sa att jag inte skulle märka om det gick utifall man satt och kissade eller så, Vart ganska snabbt idiot förklarad och fick även berättat för mig att man märker om det rinner en liter vatten ur mig :)
Går för att hämta Liam, då börjar värkarna komma tillbaka och jag tycker att allt är allmänt piss.
Vi går i alla fall på Konsum för att handla, påvägen hem känns det som att jag kissar på mig, blir blött som fan, så jag halv springer hem och in på toa, vitt glegg och blött är vad jag finner.
Vet dock inte vad det betyder så jag gör det som faller mig in och ringer in till BB igen.

Dom berättar för mig att det mycket möjligt kan vara så att förlossningen har startat, och att jag nu ska ha papper i trosorna ist för trosskydd pga av trosskydd har sådan bra uppsugningsförmåga att det kan vara svårt att avgöra om det är vatten som kommer, Jag tycker det låter hel skumt men hon säger även att det inte behöver vara någonting om det inte blir blött. Det ska alltså vara blött och inte kladdigt, kladdigt då är det tydligen ingen fara, då skulle vi avakta och kolla om värkarna vart värre, men vart det blött skulle vi komma in direkt på kontroll pga av att jag också har vart dålig i magen de senaste två dagarna.
Skulle även hålla koll på fosterrörelser, skulle känna av Fjunis minst var fjärde timme!

Jag vet inte om ni riktigt förstår allt jag har skrivit, för jag är ganska uppspelt och hysterisk just nu och springer på toa varanan minut för att kolla PAPPRET där.
Har även pratat med Robert och den lugna och harmoniska jäveln sa bara att jag skulle ta det lugnt, annars skulle det garanterat komma en bebis bara för min stress.
Men det känns jäkligt jobbigt också, jag har tjatat om den här bebisen nu i flera veckor, men tanken på att hon KANSKE är påväg ut är fan i mig värre.

Jag ska nog börja med maten nu för att få tankarna på någonting annat, stress, utmattning och papper i trosorna är fan inte bra för min mentala hälsa känner jag....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gumman då! herre gud :p Du vet att jag MÅSTE informeras om allt viktigt via sms !! :) Det får inte glömmas !! Jag slutar halv tio ikväll,. så är du vaken får du gärna vara inne på msn :) Puss stumpan Love you ;)

2009-09-11 @ 11:42:06
URL: http://johannafrances.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0