Förslag?


Idag är det Tisdag och den dagen har jag sätt fram emot ända sen igår, eller i förrgår kanske det var? skitsamma, det är iallafall idag som uttagningarna på idol börjar, och det kanske är bland det roligaste som händer på hela året.. jag skrattar så jag grinar, varje gång och då överdriver jag inte ens :)

Mina planer för dagen har jag inte den blekaste om, jag skulle vilja få sovrummet i ordning och göra fint där med hyllorna och ljusen, men oduglig karl som jag har kommer aldrig hyllan upp och han har haft 3,5 månader på sig att borra upp den. Ska försöka få han och göra det i helgen iaf när han är ledig, men tänker inte ha några högre förhoppningar faktiskt..

Jag kanske ska göra en ny efterlysning, det värkar ju fungera ganska bra här

EFTERLYSNING:
Människa man eller kvinna som är mer duglig än jag på att sätta upp en eller två hyllor på väggen :)
Och för er som funderar är jag väldigt dålig på allt som har med "karl"hantverk att göra, jag är bara inte byggd så.

Nu ska jag skicka sms till min kära Annsofie och kolla vad hon och hennes monster gör idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0