Fredag..

Inatt är nog den natten då man fick veta att man lever iaf, Jag förstår inte att dom här små inte kommer med instruktions böcker. eller om alla bara förstår saker som inte faller mig in naturligt.
Man läser andras mammors bloggar, och de pratar om att deras barn sover så bra om nätterna, och äter och sen somnar om. Jag skulle verkligen vilja veta hur i helsike dom lyckas med det.
För min underbara älskade bästaste lilla fröken, hon ska minsan vara vaken och hålla på dona i två timmar efter hon ätit.
Som inatt, sov jätte bra fram till tolv, fick mat, bajsade, skrek, och somnade men sen när hon vaknade igen vid tre då minsan gjorde hon samma process en gång till, fast denna gång skippade vi att somna om.
Hon skrek och hade sig, spydde eftersom hon tuttade utan att vara hungrig ( mitt fel dock) sen skrek hon lite till, somnade i typ tio minuter, vaknade och donade hade sig sparkade slängde med armarna lät som en kulspruta.
Fram till halv sju imorse, då väckte jag Robert i halv panik och säger att han måste ta henne.
Efter det minns jag inte mer, vaknar dock 45 minuter senare, då ligger hon snällt och stor sover på Roberts bröst.

Förmodligen var det så att jag var för uppstressad och utmattad, och när Robert tog henne och var lugn så somnade hon direkt. Men sen sov hon iaf till tio imorse innan hon ville ha mat, och jag la inte ens märke till att Liam och Robert åkte iväg till dagis och donade.
Helt utkörd.

Men sen som sagt, så söt som min fröken är så får hon bråka med mig lite på nätterna. men bara lite ;p
Nu börjar jag dock bli nervös, för nu ska Robert åka och jobba om en timme och vi ska vara ensamma. får se om vi kanske sover på soffan inatt .. det känns nog tryggare på någe vis..
Jag är bra duktig på att gnälla :)

Idag har vi gjort ganska mycket, först var Robert iväg till Gävle, då mös vi i soffan, sen kom Alex och fick sitta lite med Juline medans jag sprang ner i tvättstugan och började tvätta, när jag kom hem 10 min senare var Robert redan hemma :D.. Sen kom Annso och strax därpå kom Karin också :)
Efter de avlägsnat sig kom Liam hem från dagis, Vi tittade på Pocahontas en stund sen till Annso för att han skulle få vara ute och leka och Robert vila eftersom han ska jobba natt.
När vi kom hem vid kvart i sex så var Ida och Hanna här för att hälsa på, så nu har dom myst med Juline och jag och Robert har sprungit omkring och pillat med en massa saker som ska göras.
Men nu måste jag titta på Idol innan sängen.. TJA.


Nybadad Fjunis :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0