Frissan och Melodifestivalen..

Nu har jag inte skivit sen igår, vilket inte är så farligt enligt mig :) Jag var iaf helt utpumpad efter min städnings dag men ni skiner stället ska jag tala om, och jag har klarat av att hållt undan idag iaf :)

Imorse när jag och Robert lämnat Liam på dagis åkte vi ner till hans mamma en sväng för att titta på lite babykläder och snacka strunt, hittade en kassa med saker som föll oss i smaken, eller mest mig ska jag väl erkänna.. Fick även ett babygym med oss hem som knappt är använt och jätte fint, så det tackar och bockar jag för :)
Efter det gick jag till frissan här i forsbacka för första gången, har vart väldigt skeptisk mot det eftersom jag alltid varit så kräsen när det kommer till mitt hår, men nu ska vi vara ekonomiska¨så jag fick svälja stoltheten och gå dit. Hon klippte och färgade mig för 550kr vilket inte är NÅGONTING!
Jag var nöjd också, lite ovan men nöjd.

Men sen sörrni, har jag spenderat min dag hemma hos Annso, vi har druckigt kaffe och snacka massa skit, mest melodifestivalen faktiskt, vet inte riktigt hur vi kom in på det från början, men det slutade med att jag fick sitta och gissa vilka som vunnit vilket år, hade kanske 30% rätt iaf med lite hjälp ibland, kan ju inte direkt påstå att jag är värsta schlagerbruden..
Men jag tycker iaf det ska bli roligt att gå nu när det ska vara på göranssonska den 13 februari, fast biljetterna släpps ju redan 19 oktober :)

Men nu ska jag och Liam äta chips och titta på tv innan sängdax.. för hans del..
En skit irriterande sak till bara, jag har tappat bort sladden som är från telefon till datorn, den har suttit i datorn flera dagar nu men sen när jag städade igår försvann den och jag kan tammefan inte minnas var jag lagt den, så ni får vänta med dom fula bilderna från frissan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0