Höstväder..

Jäklar vilket väder det har vart hela dagen, kan tydligen inte bestämma sig för om det ska regna eller om det bara ska blåsa och vara kallt.
Jag och Liam har i allafall hållt oss inne hela dagen, han har vart hur duktig som helst, hjälpte till och lagade mat och fixade.
Vi åt omkring fem, kunde inte vänta på Robert för vi var så hungriga och tur var väl det för den karln var inte hemma förens vid halv åtta.. fick jobba över.

Sen hela kvällen när Liam myst framför disney har jag legat framför datorn och kolla på dom första avsnitten av Privileged, har bara skummat igenom när det gått på tv så nu när jag inte har nå liv kan jag ju lika gärna titta på  datorn i stället och vara oberoende av tider :)

Sen vill jag bara tacka Elin igen för att hon fixade min blogg, är super nöjd:)
och eftersom jag är så fruktansvärt oteknisk och inte vet hur man gör för att lägga in någon annas blogg i texten så tänker jag göra som jag kan, sen får ni håna mig bäst ni vill ^^
Http://ElinCaash.blogg.se <-- Där hittar ni henne :)

Men nu tänker jag avsluta denna fredagskväll, som det tydligen är (har gått och blivit dagsblind) med att kramas extra mycket med min karl som för första gången på en månad är hemma på helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0