Idag är en bra dag :)

Idag vaknade jag och ansåg mig vara ganska pigg, så jag klev upp och gjorde Liam klar för dagis packade ryggsäcken också för storkillen har gympa på måndagar nu så då ska innekläderna med :)
Robert plockade upp honom pga av att skorna låg i taxibilen, fråga ej varför.

Efter det har jag vart på konsum och handlat lite frukost varor och ägg, för idag serveras det pyttipanna ägg och rödbetor i detta hushåll .
Sen har jag även plockat och städat lite med, inte extremt mycket men det är fint nu iaf och det är bara sovrummet kvar :)

Men över till det som gör dagen extra bra, är att jag hittat boken som jag faktiskt har ansträngt mig ganska mycket för att finna, eller jag har kollat på olika loppis, bokia och cdon efter det. sen även googlat och donat, men IAF jag fann den idag på Tradera :p
Jag har kanske läst boken 5-10 gånger men jag anser den vara lika fångande och bra varje gång.
Självklart pratar jag om boken "Inte som andra döttrar" skriven av Deborha Spungen.


KÄRLEK PEOPLE KÄRLEK!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ÅÅÅHHH!!!

Gud den måste jag få låna av dig sen.. jag har ochså läst den för många gånger men skulle kunna läsa den hundra gånger till, kanske hur bra som helst !? :) Va mysigt, har letat efter den lite var satns men inte hittat på den! konstigt tycker jag. Måste få lånas ;) PUSS

2009-09-07 @ 20:36:43
URL: http://johannafrances.blogg.se/
Postat av: Annso

2009-09-07 @ 21:15:34
Postat av: Annso igen :)

Går inge bra för mig :) men när gick auktionen ut??

2009-09-07 @ 21:17:37
URL: http://huldahoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0