Kalas x3 och första vurpan!

Jo tro på fan att jag har lyckats, jag har vart så jäkla försiktig under hela graviditeten och titta mig för var jag sätter fötterna, för jag har en historia i att vara otroligt klantig plus att mina knän har en tendens att hoppa ur led lite som dom vill, så tur är väl att jag inte går hög gravid på vintern.
Iaf, jag och Robert gick ut ifrån konsum där vi köpt lunch, jag köpte en glass som jag skulle äta innan lunchen och hade öppnat den, skulle vara miljövänlig och slänga pappret i papperskorgen vid bussen, men självklart går jag i min egen lilla värld och trallar och total missar Sveriges värsta trottoarkant och faller, men tydligen har man bra instinkter också, för jag slängde först fram knäna och sedan armbågen och landaden slutligen på händerna, men hysterisk efter var jag och satt och knuffade och buffade på magen för att få liv i den lilla, och efter typ 5 minuter vaknade Fjunis och börja sparka och slåss där inne, så då lugnade jag ner mig.
Robert har övertygat mig hela dagen nu att jag inte landade på magen, för jag såklart blundade under hela fallet.
Men det mest otroliga var, att under hela tiden så behöll jag glassen i munnen (!) .. helt sjuk..

Meen över till någonting annat, Idag har Liam vart på sitt första "utan" föräldrar kalas hos sin dagis kompis, där dom fick åka fyrhjuling och fiska så han var hel nöjd, efter det hämtade vi honom och for ut till Bomhus för där hade Saga 7års kalas och det bjöds på massa gott fika och tårta, jag var extra förtjust i bullarna, dom var farligt goda :) .. Sen vidare hem till Roberts mamma som fyller imorgon, men jobbar då så det vart ikväll ist så där pressade jag i mig lite mer tårta innan det vart hem färd, så nu har jag kastat Sveriges tröttaste barn i säng och skickat iväg karln min till jobbet. Han jobbar 22-06 idag och sista natten nu innan bebisen kommer.
Jag är för en hysterisk människa för att sova själv, plus att man sover så mycket bättre när man har någon som håller om än och pussar på än när sammandragningarna och förvärkarna är..

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, jag ska nog försöka ta det lite lugnt, vilket var min barnmorskas order sist vi var där på grund av mitt blodtryck etc, men heter man Kristina Kraft så är det inte alltid så enkelt, jag blir ju så jäkla rastlös!

Detta mina vänner är vad man kallar ett inlägg utan mening och en jäkla massa ordbajs :)
Kolla på nått avsnitt av Privileged nu innan sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0