Marabou Nonstop

Det är nog min svaghet här i livet, choklad. Och jag är en av dom lyckliga jäklarna som inte får finnar av det heller så jag kan dra i mig hur mycket som helst :)
Just nu frossar jag M Nonstop och Magnum mandel glass, (jag är höggravid, det är ok då) har även köpt Chips och dipp som jag ska plocka fram när Robert vaknat ur sin stödvila efter jobbet :)

Idag kan jag medge att jag har vart hur lat som helst, var iväg och lämnade Liam på dagis klockan nio, sen gick jag raka vägen hem och la mig igen, och sov tills Annso ringde och väckte mig vid ett. Bara sov och sov, men skönt var det, för mina förvärkar på nätterna är inte att leka med längre, vill bara att det ska sätta igång på riktigt nu så man får ut Fjunis där inne.. jag ser mest framemot att gosa med näsan och Robert är nog en fot människa :p
Sen är man ju nyfiken på vad det är för sort också, Vi har ju fått 98% av det ena, men man vet ju aldrig jag nöjjer mig med vad som helst, bara den har söt näsa och gillar mig :)

Vi fick hem bilbarnstolen igår också, jag hade ett jätte stort paket att hämta på posten, det var mysigt. Sen började jag även plocka ner saker som man ska ha med till BB det ska tydligen vara bra att börja förbereda sig nu :)

Lite GravidInformation
Nu väger bebisen kring 2,8 kg och är cirka 50 cm lång. Bebisens huvud ligger nu förmodligen nere i ditt bäcken och skyddas av den omgivande benstrukturen. Detta ger benen och underkroppen mer plats att växa.
Jag har nu 19 dagar kvar till BF men sen har jag inte igångsättnings datum förens 9-13 oktober, så än kan det faktiskt vara en månad kvar, vilket VI INTE HOPPAS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0