Snacka om nattliga runtiner..

Hej och goddag..
dom säger att man ska passa på att sova när barnet sover, men hur ska det gå till egentligen? det finns en miljon saker att göra, plus att man inte bara kan kasta in handduken och däcka när Liam är hemma heller, han behöver ju uppmärksamhet han också..
Fast nu ska jag faktiskt ta och vila lite, för just nu är Liam hos sin mosters barn och leker av sig lite, han behöver det :)
Maud och Robert håller på mublerar om inne hos han så länge, så jag och Juline ska passa på att slagga, eller hon gör det redan men jag ska jonina då :)

Hon har börjat vakna mer nu också, inatt trodde jag att jag skulle svimma av trötthet, vaknade vid halv tre och ville ha mat, sen vägrade hon somna om, var hur vaken som helst och låg och gnöla och sparka dona och greja, det var jätte mysigt första timmen, men sen runt fyra började mina ögon gå i kors, och hon var för trött för att somna så vart hur ledsen som helst.
Men då vaknade Robert och gjorde mig sällskap tills hon somnade, tror det var omkring kvart i fem. sen fick man sova tills kvart över nio :)

Jag yrar fortfarande mycket när jag skriver känner jag, men lev med det :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

det lever jag med- bara härligt att du bloggar lite ibland så jag vet vad som händer :) Bilder bilder- lägg ut flera av alla de hundratals bilderna du redan knäppt! :D Puss hjärtat hoppas du inte blir helt utsliten av nätterna- snart kommer jag hem och hälsar på er !! :D:D

2009-09-23 @ 11:02:00
URL: http://johannafrances.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag lever med det;) Tycker bara om att du bloggar ibland så jag får veta vad som händer! Sen tycker jag du ska lägga ut fler av alla dom hundratals bilder du redan tagit på lill snuttan! ! :)

Snart ses vi gen, inte så långt kvar nu innan jag kommer heem :D Pusspuss gumms <3

2009-09-23 @ 13:17:51
URL: http://johannafrances.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahhaha- nu får du många komentarer av miig.... men den fösta syndes inte efter att jag skickat den! satt nu fick du två med typ samma innehåll. haha ;) jaja så är det ^^ Puss igen då!

2009-09-23 @ 13:18:54
URL: http://johannafrances.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0