Tror du ? ..

Jag anser mig själv som en ganska lugn människa, tar saker som de kommer och liksom inte stressar upp mig i onödan.
Men en sak ska ni ju ha klart för er, att den blandade känslan av lycka rädsla och panik jag har just nu skrämmer mig nog mer än smärtan som jag snart ska gå igenom.

Packa BB väskan ordentligt har jag gjort nu också tror jag..
bara datorn som ska ner nu, men tror ju knappast dom har internet så jag har fixat twiligt filmen som jag dock sett typ 12 gånger och den nya serien 10 things i hade about you..
Det roar mig iaf 9 timmar kanske ? :)

Nej nu ska jag dra karln min ur sängen och sen ska jag dona fram min min min min bebis :D

.. och roberts...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krysta krillan, krysta :)

2009-09-13 @ 21:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0