...Undrar jag

Jag måste faktiskt påstå att jag är en ganska utråkad människa nu förtiden och roas av det minsta..

Men idag har jag iaf gjort en massa nytta, jag har först plocka hemma donat så det är rent och fint och ÄNTLIGEN fått en tvätt tid, våran tvättstuga är totalt omöjlig och det stör mitt temprament nå fruktansvärt, men kul jul så har jag fått tid den 17 iaf så jag fick räkna trosor idag och klarar mig med två par till godo.. WIEHU!!!

Skitsamma, sen mer idag har jag vart hemma hos Annso som bjöd på massa god mat, hon kunde göra korvstroganoff hon, vilket jag inte kan så eloge till henne :)
Vidare hem och stoppade Liam i säng, han var bra trött och somnade fort, efter det kom karln min hem och hade köpt mcdonalds åt sig själv pga av att jag var bortbjuden på mat :)
Han åt, och somnade!
men bara en stöd vila, vaknade ca 40 minuter senare och nu tittar han faktiskt på film, ganska vid medvetande :)

Jag har badat också, massamys så nu är jag ren och snoffsar gott..
HA, justja idag höll Fjunis på så mycket i magen att jag trodde hon skulle spränga sig ur eller nå, alltså fel väg. äh, svårt att förklara, men ganska sjukt.. PLUS att jag måste sluta titta på förlossningskliniken på fyran, jag kommer aldrig klara av att föda barn. PSYKISKT!!!


Här vilade två av mina tre pojkar middag för någon dag sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0