Aldrig mer..

Jag fattar inte vad vi tänkte igår, ingenting ingenting ingenting, Jag och Sandra var som sagt och solade, och tro på fan att vi minsan skulle sola 30 minuter det var en jätte bra idé just då.
Men inatt när jag inte kunnat sova eller idag då jag knappt kan röra mig pga av den strama huden, då är det inte så jävla roligt längre.
På grund av all sömnbrist inatt, som helt och håller är självförvållat så är jag sur tvär och vrång idag, Tänker minsan gå och lägga med mig Juline så snart hon ska sova, och det mina vänner är nog den underbaraste bebisen i hela världen, bara skrattar och är glad precis hela tiden!

Njae, men nu tänker jag gå och sura i ett annat hörn.
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0