en sån där dag..

Ni vet dagarna som bara inte är som dom ska, man känner att ingenting går i ens väg och att man bara vill lägga ner och gräva ner sig.
Så har jag mått dom senaste dagarna. jag har egentligen ingen speciell anledning till något av det. men det är liksom ingenting som fungerar som det ska.

Lillskruttan min är förkyld och hostig så hennes humör skiftar som vinden, Liam är dock hur söt som helst med lite inslag av vrånghet ibland.
Så vad har jag gjort i helgen egentligen? jag vet faktiskt inte, tror den bara har glidit i snigelfart förbi. Mina vänner har haft massa annat för sig så dom har inte riktigt haft tid.
Eller jo, Ida sov här inatt och umgicks med mig, det var mysigt. Vi färgade håret och donade.

Sen har jag vart hos Annso och hinkat i mig massa kaffe också för att vara någorlunda pigg pch fått trevligt sällskap där.
Ligger problemet kanske i det, att jag sover för lite?
Men vafan, dom senaste dagarna har jag gått och lagt mig senast halv tolv och fått sove till mellan 6 och 8. ska inte det duga egentligen?

Njae jag förstår mig inte riktigt på mitt eget humör längre, det vänder väl? man kan väl inte vara på topp jämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0