Fredag :)

Dagen idag, jadu den började väl mindre bra med ett sms att en kompis låg inne på sjukhuset pga av att ha kräkts blod..
Fick dock tag på mannen ifråga senare och då verkade det relativt lugnt, så jag andas igen.

Jobbade igår kväll då min systers man hade Juline, det hade gått super bra och hon hade skött sig, min syster skrämde dock skiten ur mig när hon hämtade mig, jäkla kärring och ljuga. Mindre trevligt faktiskt.

Jag kom hem, slängde mig i en dusch och la mig och sov, Juline sov hela natten och vaknade halv åtta vilket inte är fyskam då jag sovit 9 timmar och en kvart ;p
Käkade frukost och gjorde ett otroligt meningslöst försök att städa lite, men det las ner ganska fort. Robert kom och hämtade bebis då det är hans helg och jag gick upp till Sandra och snackade skit.

Jag ska även jobba idag och imorgon så det är skönt att man får in pass när jag är barnledig, får lite ångest när jag måste hitta barnvakter då och då, men det är ju pga att vi ska få det bättre och inte behöva leva på minimum så jag får nog försöka komma över den tanken.
Nu är hon iallafall hos far sin så då vet jag att det inte är några problem.

Imorgon ska jag först och främst jobba, efter det ska jag hem och dona lite ska verkligen försöka det här med att städa, för nu är det inte rent hemma hos mig, inte så mycket plock som behövs göras men dammsuga och torka är i stort behov.
Efter det har jag bestämmt mig för att inviga grillsäsongen hos Annso och Magnus.
Senare på kvällen ska jag och Sandra försöka hitta på lite äventyr. så får se hur den kvällen slutar :)

Hoppas ni vart tillfredställda med mitt "jag har egentligen ingenting att skriva inlägg" tack hej!

Slänger in en bild på bebis och än när Jacob och Melvin arbetar i Annsos trädgård.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0