Godmorgon världen..

Fytusan vilken jäkla bra natt inatt, jag somnade omkring halv tolv sen började Juline gny lite vid fem men somnade om på typ 5 minuter, verkade inte vilja ha mat så jag låg bara kvar och halv sov.
Sen drömde jag IGEN ca fjärde gången nu att jag har min piercing i tungan kvar, det är olika situvationer i drömmarna, inatt rensade jag fisk i Norge, men iaf den var där.
Och det får mig att fundera på om jag ska göra om det, ta tillbaka den. Jag hade den i sex år och har vart utan ett år nu, men kommer fortfarande på mig själv med att sitta och leka med den..
Undra om det hör mig till? Att det är meningen att jag ska ha den?

Jag får ta mig en funderar på det där, för jag kommer ihåg att tång jäkeln dom sätter i tungan höll på ha ihjäl mig, men smärtan går fort över.

Ialla fall nästa gång jag vaknar är klockan halv åtta av att Juline ligger och pratar och Liam sitter brevid mig och säger

- Du krillan, jag är nog lite hungrig på frukost.

Men nu när vi kom ner vart det barntv istället och Juline springer omkring i gåstolen, jag får sno ihop lite frukost snart så dagen kan börja.
Vart inge gaderob uppe igår så kanske ska fixa det idag, senare på eftermiddan blir det hem till syrran och per för lite påskmat.
Imorgon är det barnkalas för Vicktor Maximus :)

Skriver mera under dagen, eller jag som är så bright och lyckats komma på hur man mmsbloggar ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0