Har ni mött min syster? : )

Folk säger att jag är hysterisk när det kommer till Juline och allt runt omkring henne, tex att jag ibland mosar hennes redan mixade mat.
Att jag kan springa upp och kolla henne så hon andas på kvällarna eller att blir hyper när hon råkar ta för stora bitar av någonting hon äter på.

Jag sitter iallafall hemma hos min syster nu och hon har släppt ut Nova för att leka lite på gården med andra barn. Och jag har nog inte träffat en mer hysterisk människa, var 30sek kollar hon som hon ser henne, gör hon inte det tar hon på sig skorna och kollar var hon är alternativt skickar ut sin man för att kolla efter barnet.

Efter det visar det sig att hon sitter 0,5 meter bakom en vägg så hon inte riktigt syns ifrån köksfönstret eller att hon leker med ett barn på den sidan av ruchkanan..

jaja, jag tycker iaf inte att man kan kalla mig hysterisk längre, man kanske inte förstår genom att läsa hur hon håll på.. men jag är road av att bara sitta brevid och se höknäsan flyga upp och orden kommer ; " Jaha, var är hon nudå? Krillan jag ser henne inte, men gud var har hon tagit vägen"  : )


Kommentarer
Postat av: syster

jag har inte sagt ovanstående påstående.. användar aldrig ordet gud i meningar! Tack för mig!

2010-04-21 @ 18:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0