Ibland är det som det är,

och idag är en jäkligt bra dag, den började inte så bra kan man ju säga, vaknade av att jag grinade och hade drömt världens jäkla marddröm. men som tur var var det bara en dröm.
Efter det gick jag hem till Emma och hjälpte henne med videoklipp på bloggen, det var en jäkla verkstad för någonting så enkelt när man väl kom underfund med skiten :)

Efter det var jag hem och visade radhuset för ett par, sedan vidare till IB för att prata smörgåstårta och annat trams ;p.. Det lutar tydligen åt att jag och sandra ska iväg till köpis och dona med det sista till dopet och kanske sola lite, jag ska ha en ljusklänning på dopet, och kan säga såhär den sjunker in bra i min skrikbleka hud, så ser snarare ut som jag går naken.
Det får vi styra upp :)

Imorgon kommer bebis hem på förmiddan så vardagen kan rulla på igen, hoppas på massa sol också så man kan vara ute lite, jag är inte så positiv på regn och slaks, men så fort solen tar sig i kragen och kommer fram så är jag ute :)
Men vi hörs senare, för mer ordbajs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0