Kalassöndag!

Idag har jag inte vaknat på fel sida iallafall, idag har jag vaknat trött istället men vafan kan man ju inte få allt. Så blir det när man får för sig att börja svara på sms mitt i natten, låg och smsa med Sandra i en kvart kanske inatt, tror det förstörde min sömn.
Plus att Juline vaknade och ville ha mat vid fyra. Men det är som det är, man får ta tröttheten med en klackspark och göra det bästa av situvationen.

Jag har alltid varit personen som ska veta allt, och kan ibland gå in fööör mycket för att få reda på det jag vill men jag tror det hör mig till lite.
Det värsta jag vet är när människor börjar säga saker, men sen kommer på sig själv och bara slutar, eller inte förklarar vad dom menar. Det kan göra mig tokig.
Det äckligaste jag vet är nog allmänna toaletter och mask, fyfan det är någonting jag undviker in i det sista.

Jag vet inte riktig hur jag kom in på det där, men jag satt nyss och läste ikapp lite på en vän? bekants? bekants kör vi pås blogg och hon hade en trailer på en film, självklart kunde inte jag hålla fingrarna i styr, så ikväll blir det överblivet påskgodis och Dear John, tror det kommer vara en redig grinfilm så måste skaffa sällskap som kan hantera mitt tjutande :)

Nu ska jag börja duka fram till frukost till barnen och mig själv.
 Så här lycklig är man när man får gröt på morgonen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0