Långfredag.. ?

Nu har hela dagen gått och det känns som den nyss började, jag gjorde ett bra intiativ och gick och la mig med med Juline idag, det var skönt att sova en timme till.
Men jag kan inte påstå att mitt humör vart så mycket bättre för det, jag hamnade mer på det ironiska och elaka hållet kände jag.
Men vafan man kan inte vara perfekt varje dag ;p

Vi åkte till köpis iaf klockan ett med alex och hanna men jag glömde bort totalt vad jag skulle dit och göra, eller iaf 50% av det jag skulle dit och göra, så jag får väl gå till konsum imorgon och handla antar jag. och det mina vänner är inte ekonomiskt för min plånbok.
Jag har räknat ut att jag får göra av med 23kr om dagen nu fram tills den 20, och hur jag nu ska lösa det med dop och allt det visar sig, jag får leva på absolut ingenting.

Hanna är hem en sväng nu och skulle hämta pizzakit så vi ska göra det till middag, jag har just lagt barnen för natten och sitter ner och slappnar av en stund.

En väldigt irriterande sak är att jag städade här hemma imorse, ochd dammsög på eftermiddan, men det syns garanterat inte, ser ut som jag inte lyft ett finger på en vecka . men jag får väl börja om igen nu antar jag, vi ska även flytta upp alla min kläder så jag slipper springa ner i källarn varje gång jag behöver någonting.

Det vart en jäkla massa ordbajs ..
Bjuder på lite bilder ist känner jag ;D


eller tre ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0