Måndag morgon!!

Då är helgen över, jag tycker nog att den har gått allt för fort, känns dom igår som Liam kom.
Jag fick Juline i onsdags morse men det känns också som igår. Nu ska hon iväg till pappa sin i två dagar och leka, och sen så kommer hon tillbaka igen :)
Liam har ju också vart här, och han är så duktig med Juline, leker och donar och har sig inga bekymmer alls, vart kanske lite ledsen när hon drar honom i håret eller råkar riva, men försöker förklara att det är hennes sätt att leka och att hon inte förstår att det gör ont på honom.

Då, vad ska jag göra nu på mina två barnlediga dagar? första jag ska göra idag är att försöka sova en stund, sen efter det kaffe och Sandra och sedan hem för storstädning.
Imorgon har jag tvättstuga och sedan får jag tillbaka mitt underverk på Onsdagmorgon. men ta det lugnt står på menyn.

Men helgen då som sagt, i
Fredags; minns jag inte riktigt vad vi gjorde JO vi tog det lungt och sedan ar hanna här och bakade pizza, så vare.
Lördag; det var en strålande fin dag, så jag var ute jätte mycket med Liam och Juline hittade även blommar på gården.
Söndag; det var dagen jag flyttade upp gaderoben, eller jag och jag Hanna gjorde det största jobbet faktiskt, efter det bar det av till broderjohan för treårs kalas. Och jag tror mina äldre syskonbarn vart lite småförälskad i Juline, men hur kan jag klandra dom! Hon är ju världens sötaste tjej :)

Njae, men nu ska jag minsan duka fram lite frukost och Juline kommer vilja ha gröt inom en snar framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0