Men ojdå ;p

haha, jag har totalt glömt bort bloggen igen, yr som vanligt..
Men vad har jag gjort dom senaste dagarna ? I lördags döptes Juline, det gick hur bra som hellst och hon skötte sig exemplariskt ;p..
Senare på kvällen vart det utgång med Sandra och Johanna, massa bravader och äventyr.
Igår var jag inte så jäkla pigg på förmiddagen, det vart pizza och lite marknad.
Dagen avslutades med storstädning och krattning av gården, vet inte riktigt vad jag fick för anfall men nu är det gjort iaf, och det gjorde så jag idag kunde plocka fram utemöblerna.
Så nu sitter jag ute på altan med folket och dricker kaffe och kedjeröker.
Imorgon kommer min bebis tillbaka så då blir det massa mys och andra aktiviteter.

Men nu tror jag att jag ska vara social en stund, får knäppa lite kort och lägga ut kanske, jag har iaf en ny telefon också..
det vart en sony ericsson w995 kanske hur nöjd som hellst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0