Sladdlös..

Shit vad gör jag vaken nu egentligen, det kan man ju undra? Mina sovrutiner blir helt konstigt när man väljer att lägga sig i två timmar på dagen, jag skulle sova typ 40 min men tydligen inte.

Efter det skulle jag upp till Sandra men vart kvar hemma och dona en stund, Jacob kom förbi och lyckades ha sönder min sladd från telefon till datorn, klantskaft.
Men jag skulle få hans ;p
Så nu blir det bara skickade bilder tills han kommer ihåg den :)

Vad har jag gjort idag?
Jo, jag gick tillslut till sandra, typ halv två. Vi surrade massa drack väldigt konstigt kaffe och sprang i tvättstugan efter det började vi spela tvspel, och tydligen drar det på tiden som fan för jag kom hem nyss? :O
Men jag ska minsan ta och krypa ner nu, annars kommer jag vara som ett slakt imorgon, jag är visserligen barnledig och kan sova, men om jag sover bort hela dagen kan jag inte vända tillbaka dygnet så jag ska minsan ställa klockan och ta mig upp i tid.
Har lite grejer att dona och stå i också, så det är bara bra :)

Btw, på Lördag ska min kära sötnos döpas .. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0