Sweet!

Min tisdag har varit bra och givande. Vaknade på strålande humör, gjorde mig klar och började lunga iväg till Konsum för att ta ut pengar för att åka in till Gävle, lunkar på där i lagom takt väl utanför kommer jag på fan jag glömde plånboken.
Då var klockan 26 bussen går 38 så jag i all panik börjar rusa hemåt, och då menar jag faktiskt att jag sprang nästan hela vägen hem och sedan nästa hela vägen tillbaka.
Tog ut pengar på Konsum och satt mig vid busshålls platsen, kollade på klockan då var hon 33 förstår ni vad jag var snabb eller, vart total imponerad av mig själv :)

Väl inne i Gävle mötte Anna upp mig, jisses vad bra det känndes att se den människan bara ler av blotta tanken. Vi surrade massa skit och fikad gott. Jag älskar Javalatte. femton plus på den tror jag.
Efter det lunkade vi omkring i affärer och jag stod emot att köpa någonting åt mig själv, Juline fick dock en ny mössa :)
Vi gick hem till hennes mor och fortsatte hinka i oss kaffe och prata om allt mellan himmel och jord, kändes hur bra som hellst att det inte var en tryckt stämmning. Jag har saknat den tösen, och man får fortfarande ibland tänka en extra gång då hon pratar, för ibland använder hon ord utanför mitt föråd. Så hjärngympa blir det ;)


Perre, Sandra och Emma kom och hämtade mig, fick även take away kaffe från max av dom, söta människor som tänker på mig ;p
Vi beslutade att spela kubb när vi kom hem, så det var bara att svida om, jag och Sandra spöade skiten ur Ida och Emma;P

Njae, men nu ska jag ta mitt pick och pack iväg till världens bästa sandra, sen ska jag sitta där en stund, för nu har jag vart hyper aktiv i två dagar, brändboll igår och kubb idag.
Sooooooooooooooooooooooolong ;)

btw, jag älskar denna tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0