Syyyrdag..

Ni vet när man bara vaknar och känner att ingenting kommer bli som man vill den här dagen, cirka så var det för mig.
Jag vaknade och hade fått 654467 tusen sms på telefon och inte vaknat av ett ändå, fick ett från Sandra iaf där hon informerade att hon var hemma. Vilket var skönt att veta för hönsmamman ;P

Sen ringer jag mattias för han har lovat att vi skulle åka och handla klockan tio, helvete heller han är bakfull och ligger och sover,  inte bra för mitt redan dåliga humör.
Det är tur jag har en solstråle till barn som bara skrattar och sjunger dagarna i ända, annars hade den här dagen inte blivit bra.
Nu har jag iaf fått frukost i magen, Juline har fått gröt och nu sitter hon och matar sig själv med resterna ifrån botten.
Jag ringde till Hanna, och surrade lite med henne och frågade om hon ville åka till köpis med oss, det ville hon . Så vi beslutade att ta tjugo i tolv bussen.
Efter det kom hon på att Alex skulle in på systemet så vi kanske får åka bil, vilket jag uppskattar och det gjorde min dag möjligtvis liiite bättre.

Urch, jag hatar den här känslan, jag irriterar mig på precis allt .. Folks statusar på facebook, katten, folk som inte svarar på sms etc etc. Jag tror jag måste gå och lägga mig med juline och sova middag och kolla om jag vaknar på nå bättre humör, för fortsätter det såhär kommer ingen vilja umgås med mig idag!


Har beslutat att börja blogga igen antar jag, behöver nog skriva av mig lite!


Kommentarer
Postat av: johanna

jag gillar att du börjar blogga igen :)

och jätte mysig bild på Juline! <3 <3 Puss gumman

2010-04-02 @ 17:53:06
URL: http://johannafrances.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0