Det kallar jag effektivt!

God lunch? :)
Min kära dotter vaknade runt tio i åtta imorse, hon låg och pratade och dona så jag låg väl kvar i sängen till ca 10 över, vilket jag nog inte skulle ha gjort.
När jag kommer in till fröken bus har hon lyckats tagit av sig blöjan och går omkring i sängen och kissar av lycka.

Det var bara att riva ur hela sängen och slänga i badkaret, fick ligga där en stund sen vart det skrubbning.
Vi gjorde frukost och myste lite i köket så Jacob fick lite sovmorgon, men sen halv tio tyckte jag faktiskt att även han skulle kliva upp. 
Så in i vardagsrummet och började plocka, för nu skulle det städas.
Har nu under dagen, som sagt ovanstånde, tvättat och bäddat rent i Julines säng, ätit frukost, dammsugit hela lägenheten, dammat och fixat det sista i Julines rum.
Nu håller Jacob på gör sin del av avtalet och bär ner all skit som skulle till förådet. 

Juline tar nu en stödvila och jag hade väl tänk göra mig klar för dagen, Fröken Bäckström ska nämligen komma hit så man kanske ska försöka dra en borste genom håret och sätta på sig en BH?

Sen ska det väl göras lunch och så vidare också kan jag tänka mig. Men nog för mig en stund. Hörs vidare underdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0