Göra ren kattlådan med käften!

Fredag kväll och klockan har precis slagit om till 22.36, vad gör jag?
Jo, jag är en duktig tjej och jobbar, ska minsan jobba natt inatt, vilket är väldigt bra för min septemberlön, vart ju en massa vab där i början av månaden, men nu börjar det jämna ut sig igen :)

vad har jag gjort idag? Började med att jag var in till Gävle en sväng och donade, efter det vart det lunch buffé på kinaresturang, tänker dock inte försöka ge mig på stavningen på stället, för då får jag nog bara skäll ;P
Jag kan säga såhär, att mängden mat jag åt, fick jacob och magnus tillsammans att ligga i lä, fy h*levete vad jag åt, och kunde inte sluta heller nå groteskt jäkla gott var det!

Hem igen, drack lite kaffe hos familjen Eriksson/Persson, efter det hem.
Häromdagen när jag tog min omtalade stödvila på 3.5 timmar ist för att städa som jag lovat jacob, så sa han på kvällen då när jag nämnde att jag skulle städa idag på en timme;
- Lyckas du städa det där på en timme så ska f*n jag rensa kattlådan med käften.
Vem tror ni var klar på 45min? jo JAG!

Inte för att nedvärdera mig själv eller så, men tjejer gör det fan så mycket graciösare och bättre, vist jacob kan städa, men han förstår inte riktigt, bara för att man lägger sakerna i en prydlig hög så försvinner dom av sig själv sen.
Det är ju faktiskt en annan som springer och lägger det där de hör hemma :)

Men nu som sagt är jag på jobbet, och ska vara vaken i sisådär 9.5 timmar till, sen sova ca 2 timmar iväg på slutloppisen i sandviken och efter sova en skvett till..
Sen hade jag på kvällen tänk dricka ett par öl i trevligt sällskap. Men jag är jätte gärna öppen på förslag på vad man kan göra utöver det, börjar bli ganska enformigt, dricka öl, krogen, sova, huvudvärk!

Sen söndag ska jag jobba natt igen, men innan dess ska jag väl hinna skriva, jag glömmer fan bort den här ibland.. njae nu försöker jag fördriva tiden lite bara.
jag ska dyka ner i min godispåse nu och dejta harrypotter ett par timmar. 


Kommentarer
Postat av: Anna

Om man tar 2 resorb på kvällen innan man går och lägger sig, och 2 på morgonen när man vaknar, blir man fan aldrig bakis :) Jag har kört så hela n0llningen och inte blivit bakis än!

2010-09-01 @ 00:18:14
URL: http://nanni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0