Himlen har officiellt öppnat sig!

Jag tror faktiskt det inte är någon som har missat att det regnar idag?
Men det stoppar inte oss, vi ska nämligen göra oss klara nu, sen tänker vi fara in till Gävle för en fika med Ida, och sedan tänker jag försöka lura med mig Anna hit :)
Vågar inte riktigt höra av mig till henne än bara, hon sover förmodligen fortfarande.

Dagen igår vart det ganska mycket gjort, gjorde klart städskåpet åtminstonde, och kom en bra bit i Julines rum, får visa bilder på det.. för jag har faktiskt knäppt dom.

Uppdaterar under mer under dagen .


Mammas badtjej :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tänk för att Anna faktiskt är vaken ;p Ringer dig nu!

2010-08-18 @ 09:59:41
URL: http://nanni.webblogg.se/
Postat av: johanna

Vilken fin blogg! :) Nu blir det roligt att blogga igen.. ;D Och läsa för den delen =) <3

2010-08-18 @ 10:23:08
URL: http://johannafrances.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0