Men kolla..

wiehu, fan vad nice allt vart med det här, Anna kan hon, thaaanks   :)

Jag tror iallafall inte att det är någon större idé och försöka berätta vad jag har gjort den senaste tiden, Jag kommer inte ihåg det för det första och sen så är det nog bara allmänt tråkigt att läsa om :)

Dagen kan jag ta iallafall, Fick hem mitt efterlängtade barn omkring tio, började med att mys äta lite frukost tillsammans innan vi beslutade att åka till köpis för att köpa lite mat och grejer till the dog.
Skulle ta tjugo i två bussen, men shi fick vi för tydligen har dom idioterna gjort om tiderna igen så bussen går hur jäkla knepikt som helst.
Jag kommer hädan efter få ta bussen till jobbet klockan 06.05 och vara framme halv sju. det är ju mindre trevligt faktiskt. och tiderna hem har jag inte ens vågat kolla upp än 
Fy fan vad jag är i behov av ett körkort och det är NU!

Jag och Annso har iallfall var iväg på kurs och skickat in alla papper så det ska vara på gång så vi får börja köra någon gång.

Sen nu på kvällen var vi ner bjuden till Tomas och Marie på middag, lika gott som vanligt.
Hem och kastade barnet i säng, som för övrigt har kommit på finessen att ställa sig i sängen, och överallt annars för den delen också.

Jacob susade iväg till en vän, och jag har kikat på nya avsnittet av True Blood.. Nu sitter jag dock här och Hanna har kommit på besök, så jag ska underhålla henne har jag tänkt :)

Nu tänker jag bli en superbloggare igen, med mobil inlägg och såvidare.. Im baaack!!


Super glad bebis som får gunga :)





Kommentarer
Postat av: Anna

Ser fram emot ditt superbloggande!

2010-08-17 @ 06:23:04
URL: http://nanni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0